loading...
دانلود آهنگ ، فیلم و سریال
alvez بازدید : 6245 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

برای امروز

آهنگ شاد و فوق العاده زیبای نازی نازی با صدای سعید آسایش رو آماده کردم

با تنظیم بی نظیر سهیل هایدن


سعید آسایش هم با این آهنگ معروف شد

اگه گوش نکردین از دست ندین

دانلود و تکست آهنگ در ادامه










دانلود از سرور UploadBoy

دانـلـــود / Download

*****
دانلود از سرور دوم


دانـلـــود / Download



دوستان اگر آهنگ خاصی رو مد نظر داشتین از طریق ارتباط با من یا آی دی
morteza_alvez@yahoo.com
مطرح کنید تا در اسرع وقت قرار داده بشه



تکست آهنگ


نازی نازی امشب دلم مست توئه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست توئه
نازی نازی امشب دلم مست توئه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست توئه

نازی تو که یار نداشتی
قصد فرار نداشتی
چرا رفتی و بی خبر باز
داغ رو دلم گذاشتی
امشبه دلم دوباره
هوای لباتو داره
به باد میگم که بازم
بوی تنتو بیاره
بوی تنتو بیاره

رفتی یادتم گل من
نازی نازی ناز گل من
عشق تو حالا تو دل من
نازی نازی ناز گل من

نازی نازی امشب دلم مست توئه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست توئه
نازی نازی امشب دلم مست توئه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست توئه

نازی تو که یار نداشتی
قصد فرار نداشتی
چرا رفتی و بی خبر باز
داغ رو دلم گذاشتی
امشبه دلم دوباره
هوای لباتو داره
به باد میگم که بازم
بوی تنتو بیاره
بوی تنتو بیاره

رفتی یادتم گل من
نازی نازی ناز گل من
عشق تو حالا تو دل من
نازی نازی ناز گل من

نازی نازی امشب دلم مست توئه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست توئه
نازی نازی امشب دلم مست توئه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست توئه





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 191
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,201
  • بازدید ماه : 1,201
  • بازدید سال : 20,370
  • بازدید کلی : 197,855